Erasmus+ Personel Hareketliliği Çalışma Takvimi

2020 – 2021 AKADEMİK YILI ERASMUS+ PERSONEL HAREKETLİLİĞİ ÇALIŞMA TAKVİMİ (2. Seçim)

 

16 Ağustos 2021 – 15 Ekim 2021

2020-2021 Personel Hareketliliği (Ders Verme-Eğitim Alma) başvuru süresi

 

(Başvurunun geçerli sayılması için,  web sayfamızda (http://int.kocaeli.edu.tr/) yer alan online başvuru formunun ve diğer gerekli belgelerin Uluslararası İlişkiler Birimi’ne teslim edilmesi gerekmektedir.
 

ÖNEMLİ:


Online başvuru süresi ve belge teslimi, 15 Ekim 2021 tarihinde saat 17:00’de sona erecektir.)

22 Ekim 2021

Personel Hareketliliği ön değerlendirme sonuçlarının http://int.kocaeli.edu.tr/ adresinden ilanı

25-29 Ekim 2021

​Ön değerlendirme sonuçlarına itiraz ve feragat dilekçelerinin teslim süresi

 

(Dilekçeler belgegeçer veya elektronik posta ile iletilebilir.)


01 Kasım 2021

Nihai yerleştirme sonuçlarının http://int.kocaeli.edu.tr/ adresinden ilanı


08 Kasım 2021

Hareketlilikten yararlanacak personel için oryantasyon toplantısı
(Katılım ZORUNLUDUR.)

 

 

2020 – 2021 AKADEMİK YILI ERASMUS+ PERSONEL HAREKETLİLİĞİ ÇALIŞMA TAKVİMİ

  

07 Aralık 2020 – 29 Ocak 2021

2020-2021 Personel Hareketliliği (Ders Verme-Eğitim Alma) başvuru süresi

 

(Başvurunun geçerli sayılması için,  web sayfamızda (http://int.kocaeli.edu.tr/) yer alan online başvuru formunu ve diğer gerekli belgelerin Uluslararası İlişkiler Birimi’ne teslim edilmesi gerekmektedir.
 
ÖNEMLİ:


Online başvuru süresi, 29.01.2021 tarihinde saat 12:00’de; belge teslimi ise, aynı gün saat 17:00’de sona erecektir.)

5 Şubat 2021

Personel Hareketliliği ön değerlendirme sonuçlarının http://int.kocaeli.edu.tr/ adresinden ilanı

8 -11 Şubat  2021

​Ön değerlendirme sonuçlarına itiraz ve feragat dilekçelerinin teslim süresi

 

(Dilekçeler belgegeçer veya elektronik posta ile de iletilebilir.)


12 Şubat 2021

Nihai yerleştirme sonuçlarının http://int.kocaeli.edu.tr/ adresinden ilanı


17 Şubat 2021

Hareketlilikten yararlanacak personel için oryantasyon toplantısı
(Katılım ZORUNLUDUR.)

 

NOT: Çalışma takviminde herhangi bir değişiklik olması halinde, güncellenen çalışma takvimi web sayfamızda yeniden yayınlanacaktır. Bu nedenle personelimizin düzenli olarak duyurularımızı takip etmelerini tavsiye ederiz.